Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sally
Hej !
Jag vill köpa en funktionsadderare till min bil men på beskrivningen på de står att den passar till volvo 05 och uppåt . Är det någon som har köpt eller vet vad det gäller för dessa funktionsadderare. Sen jag undrar min s60 03 det går inte stänga rutorna med fjärrkontrollen när man trycker och håller låsknappen det händer ingenting eller tvärtom asså rutorna öppnas inte automatisk. Jag fattar inte varför är det så. Pappa har en bruksbil passat från 1995 och på den går stänga rutorna med nyckel :mad:
Tackar för eran svar.
Användarvisningsbild
av wissel
Jag har en XC90 2003 med adderare som jag är otroligt nöjd med. "Johnnype" som finns här på forumet men jag vet inte om han fortfarande gör dessa.
Men skicka ett meddelande till honom o fråga. Du kan kolla denna länken så ser du vilka finesser du kan få: https://www.auxadapter.se/?page_id=36

Funktioner

Välkomstmeddelande med kupétemperatur och batterispänning.
Visa aktuell hastighet digitalt
DRL-funktion, tänder dimljus och släcker halvljus automatiskt!
Aktivera belysning i yttre backspeglar när dörrar öppnas.
Fälla in elfällbara backspeglar vid låsning.
Mätarsvep (så kallat gauge sweep)
Tända valfritt mellan dimljus/positionsljus och spegellampor vid upplåsning av bilen.
Aktivera dimljus ett kort ögonblick för att bekräfta att bilen är låst.
Komfortblinkers med ställbart intervall. Underlättar t.ex vid filbyte!
Automatiskt stänga öppna fönster i framdörrarna.
Öppna och stäng fönster via fjärrkontrollen.
Aktivera bränslevärmare via fjärrkontrollen.
Via ett menysystem i bilens ordinarie instrumentpanel och knapparna för farthållaren i ratten kan du styra CAN BOX och dess funktioner. OBS! Kräver att din bil är utrustad med rattknappar för farthållare.

Hej, Jag har problem med PowerPulse-systemet och […]

XC60 MY27

T6 hade tidigare 253 hk bensinmotor + 153 hk elm[…]

Carplay Trådlös adapter

Jag har en AAWireless 1 som bara ligger om nå[…]

Hej, Det har börjat 'surra' från omr&ar[…]