- mån 29 jul 2019, 15:57
Nej, Jag var inte full, även om det nästan ser så ut. Jag hade tråkigt och var törstig på badstranden när ungarna badade.
Jag blir trögtänkt då.
(Och "ungarna" är stora nog att man kan kolla mobilen emellanåt medan dom badar)
1. Ja, utan säkring. (Det du kopplat i är redan avsäkrat. Ej relevant för dig)
2. Tex alldeles för klen kabel mot förbrukningen i ampere. (Inte heller relevant för det du har gjort)
Övrigt "trams" var vad man går göra utan formell el-behörighet, (men med nödvändig kännedom) i hemmet. (I grova drag)
Helt jäkla offtopic. Strunta i det.
Beklagar igen.
vilhelm85 skrev: ↑mån 29 jul 2019, 10:53 MickeM. Tack. Vad innebär detta? Har du exempel?Äsch, jag skrev visst ett väldigt onödigt krångligt svar.
(OSÄKRAT, eller för dåliga anslutningar för elförbrukningen)
1. Menar du utan säkring?
2. Vad är en dålig anslutning för elförbrukning?
Nej, Jag var inte full, även om det nästan ser så ut. Jag hade tråkigt och var törstig på badstranden när ungarna badade.
Jag blir trögtänkt då.
(Och "ungarna" är stora nog att man kan kolla mobilen emellanåt medan dom badar)
1. Ja, utan säkring. (Det du kopplat i är redan avsäkrat. Ej relevant för dig)
2. Tex alldeles för klen kabel mot förbrukningen i ampere. (Inte heller relevant för det du har gjort)
Övrigt "trams" var vad man går göra utan formell el-behörighet, (men med nödvändig kännedom) i hemmet. (I grova drag)
Helt jäkla offtopic. Strunta i det.
Beklagar igen.
Kör inte Volvo själv länge men har mekat med åtskilliga och i relativt färskt minne.
- By Righthanddrive