Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lexus
Är det vanligt att ratten slutar fungera? Annars kan jag inte se någon vettig anledning att byta ut den. I synnerhet inte om det kostar 10-12 tusen riksdaler. Snacka om pengarna i sjön.
Användarvisningsbild
av iaken
G-kraft skrev:
iaken skrev:Kan du ordna rattkonsoll? Med kabelmatta för Audio samt farthållare från MY04?
gäller det för ditt fordon ?, jag har för mig att kabeln har jag hemma liggandes...ska kolla lite senare ikväll. Audio och farthållare har jag säkerligen också..men ratkonsoll , inget.
Man kan ju köpa hela konsollen med kabeln hos tex bilia. Men det är väl kanske möjligt att man kan byta ut kabeln i nuvarande konsoll. Har ju bara kabel för farthållare i nu. Fel K-don för att kunna fästa den f.ö :) ska vara 3-stift. (Hona på kabeln
Användarvisningsbild
av ER
Vad jag hört men ej kan verifiera är att du aldrig får med airbagen ut från din handlare utan att den är monterad i bilen, då är det rimligt med 12000kr då bara ratten går på runt 5000kr och airbag runt 6000kr., tillkommer gör ju rattknappar och dylikt vid byte 4-eker till 3-eker.
installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med med volvo o[…]

Min precis nya XC60 -26 Plus med Darkpaket kommer[…]

Halvljus

Halogen eller Xenon?

Välkommen ut i trafiken

AC. När ni står stilla, är kylfl&a[…]