Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Marbas
cmp67 skrev:Ingen som har en bild på en V70n utan rails?
Finns hur många som helst på blocket. Ofta har inte importerade bilar rails...

För övrigt så förstår jag inte varför man vill ta bort sina rails, men det är nog en annan diskussion (en egen tråd).
av Thomas J
Listerna kostar minst 1500kr/st.
Användarvisningsbild
av CarMan
utan rails så tycker jag bilen ser lägre o bredare ut. jag har ingea på min.
av GmbH
håller med dig carman

hade det på min förra v70 02:a imp såg riktigt låg ut
av turbomart
Det finns ju ganska många V70N på våra vägar. Men denna är nog den enda jag sett utan rails. Såg direkt att något "såg fel ut" och det tog ett tag innan jag insåg att det var railsen som saknades. Bilen är en 2.4T -00. Styvt 10Kmil. 143kkr hos Volvohandlaren Helmia i Karlstad.

Bild

I mitt tycke, läbbig färg på lacken, läbbig färg på inredningen och uggliga fälgar. Men smaken är ju bekant som rôven, klôven... :lol:
av Moody
turbomart skrev:
Det finns ju ganska många V70N på våra vägar. Men denna är nog den enda jag sett utan rails. Såg direkt att något "såg fel ut" och det tog ett tag innan jag insåg att det var railsen som saknades. Bilen är en 2.4T -00. Styvt 10Kmil. 143kkr hos Volvohandlaren Helmia i Karlstad.

Bild

I mitt tycke, läbbig färg på lacken, läbbig färg på inredningen och uggliga fälgar. Men smaken är ju bekant som rôven, klôven... :lol:
Ja läbbigare än så där blir det nog inte...:shock:

Men som en vis bilhandlare sa "There is an ass for every car" så den blir nog såld den med :)
av GmbH
taklisterna kostar 1369kr/st på volvo(lackade )

tar ca 3 dag innan jag har dem
av hmj
Ingen som har artikelnummer på listerna?

mvh
Henric
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]