Så ändrar de helt hur spjället fungerar (konstruktionen) och du behöver ej oroa dig att problemet skall återkomma....
Går även att renovera själv om man inte har tummen mitt i handen.. ≥≥
Moderator: Moderatorer
Skrew skrev:Även om du har exakt samma betäckning på spjället så kan det vara olika mjukvaror i dem dessvärre. Har du tur är det samma men inte säkert, du får helt enkelt testa dig fram. Annars läs ut vilken programvara som sitter i ditt spjäll via Volvo Vida Dice, och skicka kika med atech2 om dem har ett liggandes på lager med just den mjukvaran. Annars får du skicka in ditt och renovera det du har. Kostar 3400:-Att den har annan mjukvara räknar jag med.
Så ändrar de helt hur spjället fungerar (konstruktionen) och du behöver ej oroa dig att problemet skall återkomma....
Går även att renovera själv om man inte har tummen mitt i handen.. ≥≥
Gelis skrev:Nu har jag inte fördjupat mig i programering/mjukvarudelen i Vida då det som sagt inte går att ladda ner mjukvara med KinaVida. Men Går det att läsa ut befintlig mjukvara ur tex spjället och spara filen på tex hårddisken för att sedan ladda den i det nya beggade spjället, troligtvis inte, men är det någon som vet?Går ej