- tor 31 maj 2007, 15:42
Skitsnack.
Jag blir varken sur eller putt. Men ënligt mitt förmenande är det en djä--a massa gnäll om dåligt kvalitet hit och dit. Att såga varenda Biliaanställd i hela Sverige kändes något övermagat. Därför mitt inlägg.
Håller fullständigt med i vissa delar om kvalitetsbrister. Exvis: Hjullager, krängningshämmarstag, spjällhus and you name it.
Säger vi kunder inte ifrån får vi leva med skiten. Att bara sitta och "spy galla" på forumet leder väl inte så långt. Konkreta handlingar som riktiga reklamationer och anmälan till ARN ger väl bättre styrka än gnäll på ett forum.
Forumet är alldeles perfekt för att stötta och hjälpa varandra, med diverse bilproblem, och kan spara många sköna kronor till oss bilägare.
Det finns massor med kompetens "ute i stugorna", om vi hjälps åt och inte gnäller så dj---la mycket, utan torgför budskapet seriöst så kanske höga vederbörande lyssnar.
Det är väl bättre att vara konkret och saklig, än en jä--a massa gnäll.
Sen mr Bifuel, jag är inte Volvoanställd
Kritisera på.
:D
V70BiFuel03 skrev::lol: :lol: :lol:grammse skrev:camaro69 skrev: Köp original.
Då vet du att grejorna passar och är avpassade för din bil.
Det var en sågning som hette duga. Att döma ut all personal som jobbar på Bilia i Sverige som tråkiga.
Du måste ha haft ett satans jobb att åka runt i Sverige och träffa alla.
Måste ha varit tråkigt.
Opps sorry mena inte alla anställda på bilia. i min lilla stad är de inte direkt service vänliga. Och det är inget fel på REALCARS vingar!!! De är utprovade på respektive bilmodell.
Själv mål skulle jag säkert göra. fotboll fattar jag noll avvarför springa runt och jaga en boll när man kan busköra i bilen
![]()
Nä, ta det lugnt bara....Camaro blir genast sur & putt om man på något sätt kritiserar Bilia/Volvo...... Måhända är han anställd av dem....
Har precis själv fått hem en vinge till min V70n som INTE är köpt på Bilia (1795kr + frakt) ink bromsljus OCH monteringssats.
Återkommer senare med en recension & bilder före & efter på vingen (skulle vingen inte passa så får jag väl bita i det sura äpplet & be Camaro om ursäkt).
Skitsnack.
Jag blir varken sur eller putt. Men ënligt mitt förmenande är det en djä--a massa gnäll om dåligt kvalitet hit och dit. Att såga varenda Biliaanställd i hela Sverige kändes något övermagat. Därför mitt inlägg.
Håller fullständigt med i vissa delar om kvalitetsbrister. Exvis: Hjullager, krängningshämmarstag, spjällhus and you name it.
Säger vi kunder inte ifrån får vi leva med skiten. Att bara sitta och "spy galla" på forumet leder väl inte så långt. Konkreta handlingar som riktiga reklamationer och anmälan till ARN ger väl bättre styrka än gnäll på ett forum.
Forumet är alldeles perfekt för att stötta och hjälpa varandra, med diverse bilproblem, och kan spara många sköna kronor till oss bilägare.
Det finns massor med kompetens "ute i stugorna", om vi hjälps åt och inte gnäller så dj---la mycket, utan torgför budskapet seriöst så kanske höga vederbörande lyssnar.
Det är väl bättre att vara konkret och saklig, än en jä--a massa gnäll.
Sen mr Bifuel, jag är inte Volvoanställd

Kritisera på.
:D
V70 R 2004 (i bilhimlen)
V70 D5 Summum 2009
V70 D5 Summum 2008
V40 D3 R-design 2019
V90 D5 R-design 2018
"Never argue with an idiot. He will only drag you down to his level and beat you with experience."
V70 D5 Summum 2009
V70 D5 Summum 2008
V40 D3 R-design 2019
V90 D5 R-design 2018
"Never argue with an idiot. He will only drag you down to his level and beat you with experience."