Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NCR
Ja, som topic säger.

Jag är mer intresserad av snikmodellerna av nya V70 II då "insäljandet" till frugan på en 2,5T för 300.000:- är lika stor som att Göran Person trillar in i mitt kontorsrum endast iförd röda tangakalsonger....

Slutet på året? Nästa år?

Jensen t.ex brukar ju ha koll.
NCR skrev:Ja, som topic säger.

Jag är mer intresserad av snikmodellerna av nya V70 II då "insäljandet" till frugan på en 2,5T för 300.000:- är lika stor som att Göran Person trillar in i mitt kontorsrum endast iförd röda tangakalsonger....

Slutet på året? Nästa år?

Jensen t.ex brukar ju ha koll.
Kunde inte låta bli.

Frågan blir: Kommer GP i röda tangakalsonger i slutet på året eller nästa år?

Även om Jensen har kristallkula så är det nog bäst att fråga GP eller Anitra. Men GP är ju i PR-branschen så inget är väl omöjligt.

:lol: :lol:
Användarvisningsbild
av elmuppo
i min spåkula så ser det ut som det tidigast dyker upp en snikversion under senhösten, vintern 2007.
av ljungström
Är det 2,0 145 hk med etanoldrift vi talar om då? Kommer 2,4 170 i nya V70 också?

(Och varför kallar Volvo modellen för V70 II? Är väl V70 III egentligen?)
av NCR
Jag tänkte väl mer på en liknande bil som den jag har idag, dvs med liknande prestanda. En bil som inte kostar 300k, orkar dra husvagn osv...allt det som min 2,4 140hk klarar utan problem idag.
av OC-RA
Lättast är det nog att köpa dina röda kalsonger själv, för varken Persson eller volvo lär komma.
Det är väl bara 145hk motorn som inte finns ännu, och jag undrar om priset på den blir så förba...t lågt.
Eller så börjar du övertalningen redan nu på en 2,5T, jag menar , det tar ju ca 5-6 månader innan dom kommer så det är bara att ligga i.
(kanske i röda kalsonger)
av Moody
Bara en fråga i all vänlighet (och kanske för att ge lite eld i baken på Moderator :wink: ):

Är inte denna tråd i fel forum? V70 III-trådar borde väl höra hemma i det som nu kallas S80N-forumet.
av NCR
Moody skrev:Bara en fråga i all vänlighet (och kanske för att ge lite eld i baken på Moderator :wink: ):

Är inte denna tråd i fel forum? V70 III-trådar borde väl höra hemma i det som nu kallas S80N-forumet.
Hmm..sant, V70 II (eftersom Volvo kallar den för det följer jag efter namnmässigt) borde vara med där ja. :)

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]