V70BiFuel03 skrev:NCR skrev:Jag tycker att man borde be volvo att man kan få inställningsspaken för ryggstödet i taket, för tänk när man är trött och sträcker på sig, då har man ju handtaget där och kan fälla det för att ta sig en lur.....
.....nej, det menar jag naturligtvis inte, men ibland undrar man ju hur folk orkar gnälla om vissa saker. Köp en mersa då för guds skull om pedal är viktigt.
Vad är det för skitsnack NCR ?!? Vad är det för fel att kritisera någonting?
Ungefär lika dumt som att påstå att om en kund är missnöjd med servicen hos Bilia så kan han gå & köpa en BMW.
Nu har jag inte läst så många inlägg av dig NCR sedan jag blev medlem.....men det "skojiga" med Forum är att det alltid finns medlemmar vars enda "bidrag" till communityn är att skriva menlösa kommentarer istället för att vara behjälpliga. Sedan finns det de som som bär upp Forumet med sin kunskap (alla vet vilka de är). Vilken kategori tillhör du NCR?
Ha det gott! 
Så så...slappna av och ta en kaka.
Edit:
Det är lika "fel" att kritisera nåt som att skälla på vad andra skriver, det är jag medveten om men vad skulle det vara för mening att skriva på ett forum om man bara tyckte som alla andra? Som du säger är ett forum en plats för diskussion och reflektion (iofs så är det väl inte det du säger men du kanske förstår vad jag menar), och min reflektion i detta fall var att det var en riktigt fånigt inlägg till att börja med.
"Ungefär lika dumt som att påstå att om en kund är missnöjd med servicen hos Bilia så kan han gå & köpa en BMW."
Dumt? Njae, är man missnöjd med en serviceverkstad och det bara finns en (tänker på skitstället Göte Carlsson här i Göteborg som servar SEAT) så byter man märke för att slippa dem. Det gjorde jag i alla fall. :)
Men gapa på du om det gör dig lugnare.
Puss puss. :)