Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hejs!

Blir fan galen här.. Försökt få tag i nån på bilia för att fråga vad man får hosta upp för en 9000-mila service men det verkar ju helt omöjligt (förbannad).. nåväl 6 samtal efter att ha blivit bortkopplad varje gång och sådär 35 minuter väntan kollar jag här istället.. Nån som har koll på vad man får ge för en 9000-mila service på en S40 2001? Kollade med mekonomen som ville ha 3500:- ungefär vilket jag tyckte lät mycke.. tydligen byte av kupéfilter osv på denna.. Nån med koll på detta?

Mvh Kenneth
kendough skrev:Hejs!

Blir fan galen här.. Försökt få tag i nån på bilia för att fråga vad man får hosta upp för en 9000-mila service men det verkar ju helt omöjligt (förbannad).. nåväl 6 samtal efter att ha blivit bortkopplad varje gång och sådär 35 minuter väntan kollar jag här istället.. Nån som har koll på vad man får ge för en 9000-mila service på en S40 2001? Kollade med mekonomen som ville ha 3500:- ungefär vilket jag tyckte lät mycke.. tydligen byte av kupéfilter osv på denna.. Nån med koll på detta?

Mvh Kenneth

De låter rimligt!!

En kompis lämnade sin på Mekonomen..visserligen en v-70
Och han var super nöjjd!! Han tänkte först lämna på Solna bilteknik.......men ändrade sig när han googlade på "referenser"

och jag tror han nämnde samma prisklass som du....
XC90 USA Köp med motorproblem

Det låter som ett totalhaveri och ett motorb[…]

V50 2.0D 2005.

V50 2005. 2.0D Turbo stänger av sig spontant.[…]

Volvo som inte startar.

Har du kollat så kamremmen är hel? &Aum[…]

Min jobbkompis hade två dörrar i polarv[…]