- ons 05 aug 2009, 14:25
Hejsan jag åker runt i en Volvo v40 T4 -2003 och här om dagen när jag åkte till polaren gick bilen precis som den alltid gjort. Åkte dit för att tvätta av bilen. Efter tvätten skulle jag åka och en sväng men då gick inte bilen alls som den ska. Den går som att det inte är något laddtryck sen när du trycker gasen i botten händer ingenting. Har varit på flera verkstäder men ingen som kan få fram vad det är för fel. Har kopplat in den i datorn och försökt hitta några felkoder men det står ingenting om några felkoder. Har låtit ca. 5 st testat bilen men ingen av dom kommer fram till vad det kan vara, det ända är att alla säger att turbon inte laddar men det förstod jag med efter jag hade kört den. Bilen har snart gått 11 000 mil och den har gjort alla servicar på Bilia.
Det var en kille som trodde att det hade man WasteGaten att göra, att den står öppen hela tiden och inte stänger som den ska göra.
Behöver eran hjälp och alla teorirer uppskattas.
Om ni vet exakt vad det kan vara eller om ni har samma fel sälv så kan ni slå en pling på: 0736212522
MVH// Alexander
Det var en kille som trodde att det hade man WasteGaten att göra, att den står öppen hela tiden och inte stänger som den ska göra.
Behöver eran hjälp och alla teorirer uppskattas.
Om ni vet exakt vad det kan vara eller om ni har samma fel sälv så kan ni slå en pling på: 0736212522
MVH// Alexander