Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Eleanor
Funderar på att köpa en Italien import, helskinn. Är nu lite fundersam över om det finns värme i sitsen? Någon som vet?
Användarvisningsbild
av Pliind
har du sett en fiat med röv-värme? nix ;P hade en fiat Punto 97a italien import och den saknade alla dessa sköna vintertillbehör.. ingen rövvärme och absolut ingen motorvärmare! men med tanke på att det är en volvo så bör du ha åtminstone rövvärme!
Användarvisningsbild
av hollan
Eleanor skrev:Funderar på att köpa en Italien import, helskinn. Är nu lite fundersam över om det finns värme i sitsen? Någon som vet?
jag tror inte där sitter nån rumpgrill hade en italjano 850 t5 o de va till o frysa i den har oxo lagt märke till att farthållare alltid saknas i italien bilar har sett de på både 850 c70 o 40bilar
av mattiasg
farthållare saknas troligen (som nämts) vidare saknas garanterat strålkastarrengöring. Värme på bakrutan, saknas det också kanske?
av sunilx
ingen rövvärmare, strålkastar putsning alls och motorv. på italienare! finns bakrutev.!
har en T4 -98 italienare!
av Eleanor
Nu har jag skaffat en italienare & jag lär nog få lägga in ett fårskinn....Men fin är den! :-DD
av Rensvind
Jag fryser inte i min lilla italienare. En S40 T5 awd summum 2006. Importerad från Italien. Den har allt den ska ha och lite till.
Rumpgrill, farthållare, värme i bakrutan, el-inställbar stol fram etc.
Har annnars hört att det inte är vanligt med rumpgrill i italienarna.. - men jag fick det iaf.

Efter kopplingsbytet hängdes troféern[…]

Bränslekrux...

Jo det är det jag menar, den som sitter p&ari[…]

V60 Hybrid - Erfarenheter

Nån som har en v60 d5 2016 hybrid som g&ar[…]

Trådlös laddning MY2026

I Volvos pressmeddelande för XC60 MY2026 fram[…]