- sön 27 jun 2010, 16:41
#422274
2.0T -98 har klarglasframlyktor på den svensksålda varianten ser bra mycket bättre ut.
Ofta är det just AC och inte ECC (klimatanläggning) i importbilarna vilket ju är mycket trevligare då du kan ställa in 20c och sedan få det istället för att hålla på att skruva om det blir för kallt/varmt.
Elhissar FRAM MEN inte bak som i sverigevarianten.
Säkert ett par saker till som jag ej kan komma på men bara dessa saker gör att jag hellre skulle lägga till lite pengar och köpa svensksåld.
Här kan ju vara nåt visserligen en automat men dom är ganska trevliga i bilmoddellen http://www.blocket.se/eslov/Volvo_V40_2 ... a=23_9&w=2
Dorthe skrev:Inte sett den i verkligheten än. Tycker det är dåligt om 2.0T till bra pris nu för tiden. Måste ha dragkrok med. Men men, får ju se:-) Annars kanske man ska skita i turbon. Har för mig nån har sagt den går mer snålt med turbon dock. Nån åsikter om det?Skall du ha en V40 bör du absolut satsa på turbo går snålare en 2.0 samt att du får en volvoväxellåda tittade själv på en import för en del år sedan och lägg märke till att dom ofta är lite budget jämfört med svensksålda S/V40 ett par saker.
2.0T -98 har klarglasframlyktor på den svensksålda varianten ser bra mycket bättre ut.
Ofta är det just AC och inte ECC (klimatanläggning) i importbilarna vilket ju är mycket trevligare då du kan ställa in 20c och sedan få det istället för att hålla på att skruva om det blir för kallt/varmt.
Elhissar FRAM MEN inte bak som i sverigevarianten.
Säkert ett par saker till som jag ej kan komma på men bara dessa saker gör att jag hellre skulle lägga till lite pengar och köpa svensksåld.
Här kan ju vara nåt visserligen en automat men dom är ganska trevliga i bilmoddellen http://www.blocket.se/eslov/Volvo_V40_2 ... a=23_9&w=2
V40 T4 Trophy 2003