Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Naesstrom
Bakom den främre passagerarstolen finns det 2 små handtag, ett på varje sida som man kan dra i för att fälla fram ryggstödet... jag fraktade en planka häromdagen på 4,20 :shock:

Visst stack den ut lite bak men inte så farligt!
av Foley
Haha, bärbara hemmet med bruden eller? var bara tvungen att kommentera! själv har jag sovit i min S40 (fråga in ;P) och det går bra två pers där bak om man fäller ned lika dant! :D
av KajJacob
Baksätet med framstolen fullt framdragen och knäna böjda. 182 cm lång. Någonstans mellan Berlin och Hamburg.

:)
av rostfri
Haha Foley! Nöden har ingen lag.. Visste inte att det gick att fälla sätet på samma sätt som på en s40. Annars är ju risken med sedaner att om de över huvud taget går att fälla, så går de ändå inte att få det plant för att sätet inte går helt ned eller att någon balk sitter i vägen.

KajJacob: bilsemester utan att sova i bilen är ingen riktig bilsemester... Något böjda knän tror jag funkar för mig, även om det inte är optimalt. Måste göra reklam för gamla 245:an där man kan ligga raklång som en kung och sträcka på tårna samtidigt :D
trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Plötsligt ändras inte displayen på[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]

Bokade förra veckan kunskapsprov efter att […]