Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hejs!

Blir fan galen här.. Försökt få tag i nån på bilia för att fråga vad man får hosta upp för en 9000-mila service men det verkar ju helt omöjligt (förbannad).. nåväl 6 samtal efter att ha blivit bortkopplad varje gång och sådär 35 minuter väntan kollar jag här istället.. Nån som har koll på vad man får ge för en 9000-mila service på en S40 2001? Kollade med mekonomen som ville ha 3500:- ungefär vilket jag tyckte lät mycke.. tydligen byte av kupéfilter osv på denna.. Nån med koll på detta?

Mvh Kenneth
kendough skrev:Hejs!

Blir fan galen här.. Försökt få tag i nån på bilia för att fråga vad man får hosta upp för en 9000-mila service men det verkar ju helt omöjligt (förbannad).. nåväl 6 samtal efter att ha blivit bortkopplad varje gång och sådär 35 minuter väntan kollar jag här istället.. Nån som har koll på vad man får ge för en 9000-mila service på en S40 2001? Kollade med mekonomen som ville ha 3500:- ungefär vilket jag tyckte lät mycke.. tydligen byte av kupéfilter osv på denna.. Nån med koll på detta?

Mvh Kenneth

De låter rimligt!!

En kompis lämnade sin på Mekonomen..visserligen en v-70
Och han var super nöjjd!! Han tänkte först lämna på Solna bilteknik.......men ändrade sig när han googlade på "referenser"

och jag tror han nämnde samma prisklass som du....

@fjohan82 , Lite så, har väl insett at[…]

Det är inte helt lätt att få ur l[…]

Bromsbelägg biltema

Biltemas belägg är som alla andra "[…]

När gummit är trasigt lyfter trottlen m[…]