Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av storslalom
Andreas33 skrev:men vad e de för larm du har i din skicka de så kanske jag kan hjälpa dig
mvh andreas
Vart tusan kan man se vilket larm man har i bilen då?
Kanske en vanlig Drulle försäkring kan täcka in detta? Måste ta å kolla upp det!
/ Storslalom
av Andreas33
storslalom skrev:
Andreas33 skrev:men vad e de för larm du har i din skicka de så kanske jag kan hjälpa dig
mvh andreas
Vart tusan kan man se vilket larm man har i bilen då?
Kanske en vanlig Drulle försäkring kan täcka in detta? Måste ta å kolla upp det!
/ Storslalom

du har under ljusknappen o där så har du larmboxen om du tar av skyddet under ratten sitter med 5 skruv tror jag de va o sen e de kilar som sitter i sidorna. Annars kolla om du har en sån glaskross dosa i föbstret för den borde ju sitta i sidan på framrutan om de e cargard eller vad har du inte en larmnyckel till eller?

för de e inte bara till ditt fjärstyrda clåset så du inte har nått larm i den för den lampan som blinkar på passagerare sidan i högtalare gallret så e de inte för nått larm ler.

o är de bara clås fjären så måste volvo koda den för de går inte o göra själv o de kostar en massa jag fråga om till min o de skulle kosta en 1500 för en nyckel o koda min box till fjären men sen vet jag ju inte om där kom till mer så de blir dyrare eller vad
Nästa elbil från Volvo?

Ny EX40 på gång, man släpper den […]

Dolda Vinkeln...

Eller dom som marknadsförde skiten, algoritme[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Du glömde energiekvationen att varje liter be[…]

Tysta sommardäck V90

Det är väldigt missvisande att jämf[…]