- lör 19 jan 2008, 22:18
#166910
Lyssnade på synpunkterna och lät laga upp skrället. 12700 spänn fattigare, men en betydligt najsare bil att köra med ny koppling. Var nog inte helt funkis med motorolja på lamellerna... :roll: Det som gör mig sur är att jag inte upptäckte detta dyr-fel när jag köpte bilen.
Återstår väl bara att putsa upp den och vänta på vårens bilspekulanter. För att V40 skulle smiska 240 på totalekonomi är bara att glömma. En hisings-traktor behöver knappt nån service, tål hur mycket stryk som helst och framförallt får armar och händer plats när nåt mot förmodan pajar och måste fixas. Så är det inte under den belgiska motorhuven, har aldrig haft så mycket sår på händerna som när man ska ner där och rota.
Återstår väl bara att putsa upp den och vänta på vårens bilspekulanter. För att V40 skulle smiska 240 på totalekonomi är bara att glömma. En hisings-traktor behöver knappt nån service, tål hur mycket stryk som helst och framförallt får armar och händer plats när nåt mot förmodan pajar och måste fixas. Så är det inte under den belgiska motorhuven, har aldrig haft så mycket sår på händerna som när man ska ner där och rota.
Kör 945 ltt -97, Saab 9-3 Sportcombi -07, Triumph Spitfire MkIII -67, Honda CB650 -80, Suzuki CP80 -92, Vespa PX177 -83, Fjordling 17 HT -67