Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Racefan
Jag har en volvo s40 03 och har 2 tior + slutsteg visst dunkar de bra när jag öppnar backluckan.. Men det känns som ljudet tas bort med hjälp av stolarna .. har testat har dem framme de går inte om man ska sitta mera i bilen annars var det bra.. det är mds tior är de bättre att ställa högtalarna mot ryggstöddet i backsätet.. Är lite förvirrad :roll: Det är bättre än förut man vill gärna få ut så mycket bass som möljigt.. Man måste typ höja för att höra mer av basen.. Ska jag vara nöjd finns inte så mycket att välja :???:
av MakkanJ
Racefan skrev:Jag har en volvo s40 03 och har 2 tior + slutsteg visst dunkar de bra när jag öppnar backluckan.. Men det känns som ljudet tas bort med hjälp av stolarna .. har testat har dem framme de går inte om man ska sitta mera i bilen annars var det bra.. det är mds tior är de bättre att ställa högtalarna mot ryggstöddet i backsätet.. Är lite förvirrad :roll: Det är bättre än förut man vill gärna få ut så mycket bass som möljigt.. Man måste typ höja för att höra mer av basen.. Ska jag vara nöjd finns inte så mycket att välja :???:

Hur har du kopplat strömkabeln till batteriet ?? Eller du har ett separat batteri till ditt audio system ?

Det visade sig att denna enhet och många and[…]

Samma på min XC60 2016, kom i år. Sk&a[…]

Ventilationsgaller V90-18

Jag tror det är del 1 och 29 nuså,[…]

Tack för tipset. Det får vara nog f&oum[…]