Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av monarped
fick ett takräcke av svärfar till volvon ,de e ju rails.
tänkte bra o ha på
men de väsnas om det det viner eller mullrar
finns de nått botemedel elle e de bara o ta bort det o ha det i bagagen,för de e ju bra o ha me sej om man köper nått
Användarvisningsbild
av Nexus
klart det väsnas sätta 2 stag på tvären på taket. Mitt låter oxå när det sitter på dvs typ aldrig :P
av monarped
tar tyvär lite längre tid de e ingen ratt på utan 2 insexskruvar på varje fäste,men vist de tar väll inga tider
tänkte bara om de gick o ha att på taket ready o så tar de ju ingen platts i bagagen heller,för smidighetens skull
Användarvisningsbild
av Sunschreem
monarped skrev:tar tyvär lite längre tid de e ingen ratt på utan 2 insexskruvar på varje fäste,men vist de tar väll inga tider
tänkte bara om de gick o ha att på taket ready o så tar de ju ingen platts i bagagen heller,för smidighetens skull
Försök hitta med snabbfäste annars, vet farsan o jag kastade såna när vi hade vårrensning. Så kan knappast kosta multum beg
av kottskrapa
Jag har ju takräcke på min Jeep som är fast i railsen och när jag inte skall ha något på taket så sitter dom längst bak.. med 1 hack imellan då. Men sätt det ena så långt bak du bara kan och sen de andra 1-2 dm framför och leta fram det avstånd som har minst störande ljud.. Mitt har fasta lägen men jag upplever inget störande ljud.
Kamremsras

Jag är inte hemma på dieslar men det bo[…]

En dum fråga, men du har väl dieselv&au[…]

Stängning av 3G och 2G. VOC?

Den här informationen hade jag i min app. Sc[…]

Men jag har kört 40 km nu.