Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av keken1
Ja som överskriften lyder...går det att programmera om den? Och i så fall vad kan en sån "operation" kosta?

Varför kanske ni undrar?
Min sambo vart bestulen på handväskan innehållande bilnycklar + hennes plånbok,id-kort m.m. så den som har väskan med nycklar och (svarta pinnen till)immobilizer vet var vi bor. Nu kanske det inte var dessa nycklar dom var ute efter men ändå? Jag har funderat på att skaffa en krycka till ratten, men orkar man sätta dit den??? Det skulle kosta 1800 i självrisk att fixa det genom försäkringsbolaget, tycker det är onödigt mycket om nu nycklarna ändå kanske ligger slängda nånstans.
av Frigge
Ja det går att programera om, tror dock bara det är Bilia i stockholm o Göteborg som har utrustning för det. Eftersom hon blev av medd Id-kort o så skulle jag absolut programera om immon,skulle även kräva låsbyte av Försäkringsbolaget.

/fredrik
av keken1
Okej det går iaf att programmera...Handväskan vart stulen 20 mil hemifrån så jag vet inte riktigt om den som har nycklarna bemödar sig med att ta sig 20 mil för en 10 år gammal volvo värd kanske 40K???
Men som sagt försäkringsbolaget skulle ha 1800 men då får man ju iaf nycklar och ny immo kanske?
av keken1
Nån som vet om det går att programmera nån annanstans än i Stockholm & Göteborg? Och vad kostar det?

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Uppdatering går inte in?

Du kan testa att göra en omstart av bilens […]

https://ato24.de/de/ravenol-t-iv-fluid.html Best&[…]

Biltema har Menar du iCarsoft, eller deras egna[…]