- fre 05 nov 2010, 20:17
Har en 850 GLT -92 som rullat 13000 mil.
Fick tre stycken fel via felsökningen som jag gjorde, undrar lite vad man kan behöva byta för det ska fungera.
A1 3.1.3 Signal från växellägesgivaren felaktig *Fixat* Kontakt fel.
A3 1.4.2 Defekt bromsljuskontakt, bruten krets efter kortslutning (mindre viktigt känns det som) *Fixat*
A6 1.2.3 Motortemperatur från bränslestyrenheten saknas eller är felaktig
Har tidigare postat i tråden (tickande ventil lyftare, skadligt?) om eventuellt min spridare som låter ljudet kommer under metal skenan som går mitt på motorn.
Vore kanon om nån kunde hjälpa mig med detta då volvo inte var speciellt alert på att förklara alls :(
Fick tre stycken fel via felsökningen som jag gjorde, undrar lite vad man kan behöva byta för det ska fungera.
A1 3.1.3 Signal från växellägesgivaren felaktig *Fixat* Kontakt fel.
A3 1.4.2 Defekt bromsljuskontakt, bruten krets efter kortslutning (mindre viktigt känns det som) *Fixat*
A6 1.2.3 Motortemperatur från bränslestyrenheten saknas eller är felaktig
Har tidigare postat i tråden (tickande ventil lyftare, skadligt?) om eventuellt min spridare som låter ljudet kommer under metal skenan som går mitt på motorn.
Lyckades inte få nån att kolla på den idag så tänkte kolla om den var nån som kunde säga om det var spridarn som bara har börjat ticka lite högre än vanligt och den låter hela tiden inte bara vid uppstart.
Vore kanon om nån kunde hjälpa mig med detta då volvo inte var speciellt alert på att förklara alls :(
Senast redigerad av 2 prototype, redigerad totalt 0 gång.

- By pextreme13