Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Har blivit sugen på en sån men priserna drar ner mina mungipor eftersom jag oxå måste köpa mig en ipod.

Hursomhelst så har jag hittat några men den billigaste utomlands jag har hittat kostar ca 1050 exl tull och frakt och i sverige från 1595 på mds och på car entertainment system så kostar den ca 2200 vilket jag finner är absurt så är det nån som vet om det finns billigare att hitta?
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Är jag dum? Du vill köpa en Ipod-adapter men du vill inte köpa en Ipod? Rätta mig gärna... Vad är för dyrt? Ipoden eller adaptern?
Användarvisningsbild
av Severin
Vad det så svårt att förstå min rad?

Jag tycker adaptern är för dyr, jag mena att eftersom jag inte äger ipod så blir det en kostnad på 1500-2500 för adapter + ipod
Användarvisningsbild
av Severin
ÄRRet skrev:Men fortsätt spela cdskivor då...suck...
Vafan suckar du för. just dom här förbannade inläggen man bara hatar :twisted: har du inget vettigare att säga så ge fan å skriv, har inte efterlyst dina suckar eller har jag det?

Jag har inte din ekonomi så det du tycker är billigt kanske inte jag tycker är billigt, nu åkte du på ignorera listan iaf
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Ber om ursäkt, hade en dålig dag igår. Hoppas du hittar det du efterfrågar. :oops:
Användarvisningsbild
av zingo
Är du lite händig och inte vill köpa ett färdigt koncept så kanske denna länken är ett alternativ?
Annars är det nog till att kika på sk. fm sändare om du vill hålla nere priset. Tänk bara på att kombibilarna (även sedan??) har antennen i rutorna bak och sändarna har oftast väldigt låg effekt, kanske måste du då ha en lång kabel eller ipoden i baksätet/bagaget.

Länken till "hemmabygget":
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=14877

Fortsätt gärna meddela dina framsteg, kan vi andra ha nytta av! 8)

Lycka Till!
Användarvisningsbild
av Severin
Tack för tipsen men fm sändare har jag testat och min radio är inte den bästa, låter som man har dragit ner diskanten jättemycke fast den är på max.

Länken har jag läst förut och som jag fattar det så ska alla adaptrar kopplas in lika så det ska inte bli några problem och den kostar ca 1100 + tull och frakt.
Men nackdelen med den är att den låser ipodens knappar å man kan bara ändra låtar med bilstereon.
Den här: http://shop.ces.nu/product_info.php?cPa ... cts_id=273 är dyrare men med den så kan man även styra med ipoden
Användarvisningsbild
av zingo
Tror jag sett någonstans en annan form av adapter som kan ge en ingång från hörlursurtaget....skall leta vidare och länka, kan kanske vara intressant och borde ju inte kosta så mycket :shock:
Då får du ju funktionalitet med knapparna på ipoden men kanske inte något i radions display!??

Knepiga saker de där elektromanickerna :???:

Stay tuned....

Brickad WG-klocka funkar sällan bra. Man f&ar[…]

Finns vissa företag som sysslar med fjäd[…]

Generator Pv 444

Hej!har ett dåligt batteri och kontrollerade[…]

Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]