Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Uthil
Tja!

Undra bara en par saker..

Många skriver att de har den låga fronten på sina 850.s och jag tror jag har den höga.. Tänkte sätta på dessa ljus som realcar.se säljer.. J'vligt snygga, men de flesta som man har sett dessa på har mindre lyktor fram..

Så min fråga är har de bytt fronten med en annan eller vilken års modell har den låga fronten och vilka modell har den höga fronten.

Jag har en års modell -94. Och så vitt jag kan se om man jämför så har jag stora lyktor på min.

Plus dessa jag har sett som har dessa små lyktor är och oftast kombi, kommer kanske den låga fronten med kombi och inte sedan som jag har.

Tacksam för svar innan jag köper så jag köper rätt

Hade
av Uthil
Ok Tack för svaret!

Då har jag inte GLT, Jag har en gammal 850 Polis, så jag har inte turbo och inte GLT eftersom den har de höga ljusen och fronten? Då kommer inte lyktorna att passa..
:x :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :(
Jo då dom passar du måste bara köpa högre plast lister som sitter under lysena . fast dom nyare lysena har ju h1 lampor en för halv och en för helljus du har ju en h4 i dina så det får du ju bygga om . Men passar gör det..
Användarvisningsbild
av ketto
Uthil skrev:Finns det kanske högre lister att köpa till.
Abslout, kolla närmaste skrot som har 850 delar och fråga efter lister under ljusen till en -95:a och uppåt!

Du har Returbilen i Västerås, där finns de nog lister!
Senast redigerad av 1 ketto, redigerad totalt 0 gånger.
av Uthil
Såg på SC Styling att de hade denna list för dem som har den tidiga fronten.. Så det ska nog passa. Men SC -Styling hade bara One block ljusen och inga blinkers fram.. Ser lite fel och ha vita blinkers samtidigt som man har nya lyktor fram..

Hehe

Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]

B230 16v

Har en 230 med 16v topp på grabbens ena folk[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Lurar på belägg fram vid detta byte[…]

Justera dimljus V90-18

Insex underifrån i ett hål,minns ej st[…]