- lör 07 jun 2008, 15:42
#197390
Hej Claes74!
Hjärtligt tack för ditt tips om att mäta strömförbrukningen. Med alla säkringar i dras det 660 mA
ur batteriet. När jag drar ur säkringen på grupp 15 för radio, innerbelysning och varningslampor
i dörrar sjunker förbrukningen till 40 mA. Undrar vart dessa 40 mA tar vägen.
Jag är en gammal gubbe på 80 år och har kört tjänstebil i hela mitt yrkesverksamma liv. Därför inte
lärt mig mycket om att meka.
Vad tror du om att dra ur grupp15-säkringen tillsvidare, dvs tills jag får hjälp av min son?
Han tror att det möjligen kan vara fel på kablarna i dörrarna till varningslamporna.
Hjärtligt tack för ditt tips om att mäta strömförbrukningen. Med alla säkringar i dras det 660 mA
ur batteriet. När jag drar ur säkringen på grupp 15 för radio, innerbelysning och varningslampor
i dörrar sjunker förbrukningen till 40 mA. Undrar vart dessa 40 mA tar vägen.
Jag är en gammal gubbe på 80 år och har kört tjänstebil i hela mitt yrkesverksamma liv. Därför inte
lärt mig mycket om att meka.
Vad tror du om att dra ur grupp15-säkringen tillsvidare, dvs tills jag får hjälp av min son?
Han tror att det möjligen kan vara fel på kablarna i dörrarna till varningslamporna.