Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Passar sidoblinkers från v70N rakt av på gamla v70.???? någon som har bild på hur det ser ut på bilen????
eller vilken modell är det som har de avlånga som är" rundade" i framkant???? nu blev jag osäker :oops:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
av Addict
Du måste använda blinkers från XC70, de är de enda som har gummilist mot karossen!

För montering måste du slipa bort massa material från låspiggen på blinkersen, plasten alltså. Och för att den ska sitta still använde jag sk "n**ertoy"...
Användarvisningsbild
av Nexus
Addict skrev:Du måste använda blinkers från XC70, de är de enda som har gummilist mot karossen!

För montering måste du slipa bort massa material från låspiggen på blinkersen, plasten alltså. Och för att den ska sitta still använde jag sk "n**ertoy"...
"n**ertoy"???? Du har ingen bild på hur det ser ut med de blinkerna på bilen??? Jag är inte rädd för modifiera det är ju tjusningen i det hela att inte se ut som alla andra V70 :D
Användarvisningsbild
av Loner
Negertoy = apskit = betylband = betyltejp
kärt barn har många namn...

Rörmockare / glasmästare vet precis vad detta är :P

/L
av Addict
grammse skrev:
Addict skrev:Du måste använda blinkers från XC70, de är de enda som har gummilist mot karossen!

"n**ertoy"???? Du har ingen bild på hur det ser ut med de blinkerna på bilen??? Jag är inte rädd för modifiera det är ju tjusningen i det hela att inte se ut som alla andra V70 :D
Bild

"Alla" stylade x70 har ju såna så direkt eget blir det ju inte... ;)
Användarvisningsbild
av Nexus
Loner skrev:Negertoy = apskit = betylband = betyltejp
kärt barn har många namn...

Rörmockare / glasmästare vet precis vad detta är :P

/L
APSKIT! det känner jag till :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Addict skrev:
grammse skrev:

Bild

"Alla" stylade x70 har ju såna så direkt eget blir det ju inte... ;)
En på 100 kallar inte jag alla (N)

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]