Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kena
Vad menar du med dyr??
Användarvisningsbild
av camaro69
Kena skrev:Vad menar du med dyr??

Nyhet!!!! japanska biltillverkare bryr sej om sina kunder, säljer bilar som aldrig förr!!! verkstan är tom, skylten är nedtagen, kvar är 2 gubbar som sköter servicen och är ändå kvalitetsledande på Bilprovningen.
Kena.

Att du inte köper en riskokare? Eller varför inte börja som bilnasare?

Jag har alltid fått bra service på Volvoverkstaden.

Beror kanske på framtoningen? :wink:

Åter till topic.

Köp originalprylar när det gäller motorkuddar o fästen.
av Kena
Hej Camaro!
Visst sticker signaturen i ögonen, faktum är bara att den är mer eller mindre sann, eller? jag har väl egentligen aldrig blivit dåligt bemött i verkstan på Volvo, däremot i bilhallen...blir man inte bemött alls. Har däremot blivit tillsagd att vara försiktig när jag hade min då 5 årige dotter med mej så vi inte skulle ha sönder nått i bilarna som vi tittade på. Jag svarade bara att vi inte var intresserade av bilar som går sönder av att provsitta i, hur f-n ska de då hålla en tvåbarns familj två veckor på husvagnssemeter??

Vidare köp original motorkuddar, de lär väl hålla lika länge som de som sitter där..minst.
Användarvisningsbild
av niklas gson
MAN KAN BLI RÄTT FÖRBANNAD PÅ DET HÄR SVAMLET PÅ DET HÄR FORUMET SNACKA EN MASSA SKIT DÅ MAN FRÅGAR OM GREJER VISSA SOM INTTE FATTAR ETT SKIT KOMMER MED MASSA DUMMA KOMENTARER ....volvos grejer e ibland bara skit fasen volvon har gått 13500 mil motor kuddarna e slutt vad e det för skit ..därför frågar man vart man kan hitta andra märken har man tur så hållert dom bättre... :twisted:
av Fixaren
Mekonomen, carfix, meca, eller biltema?
Ring och kolla
av S40T4
Jag har en kompis som kör trimmad 850 och hans motorkuddar höll inte så han gjorde egna av hockypuckar.
av Kena
Ber så mkt om ursäkt för "svamlet", svarade bar på tilltal.
Motorkuddar ska väl hålla längre än så, men hör med Volvo om de har någon "uppgraderad" modell som håller längre.
Användarvisningsbild
av camaro69
niklas gson skrev:MAN KAN BLI RÄTT FÖRBANNAD PÅ DET HÄR SVAMLET PÅ DET HÄR FORUMET SNACKA EN MASSA SKIT DÅ MAN FRÅGAR OM GREJER VISSA SOM INTTE FATTAR ETT SKIT KOMMER MED MASSA DUMMA KOMENTARER ....volvos grejer e ibland bara skit fasen volvon har gått 13500 mil motor kuddarna e slutt vad e det för skit ..därför frågar man vart man kan hitta andra märken har man tur så hållert dom bättre... :twisted:
Åk till bysmeden så kan han svetsa fast motorn åt dig eftersom Volvo ibland säljer skitgrejor.

Sök dig till något annat Forum om inte skorna passar, annars kan du prova kartongen.

:lol:
Användarvisningsbild
av niklas gson
UUUUUU STORA ORD FRÅN LITEN SKIT..SÅNNA SOM DEJ BRYR MAN SEJ INTE OM....MEN MAN BLIR FÖRBANNAD DÅ MAN INTE KAN FÅ VETTIGA SVAR IBLAND HÄR....JAG E SVETSARE SJÄLV SÅ JAG KAN SVETSA IHOP DIN MOTOR OM DU VILL :twisted:
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]

Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]