Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag planerar att köpa mig en volvo 855 T5 och hade tänkt hitta en billig i 40-45000-klassen men funderar på om det är värt att köpa en lite dyrare tex 50-55000. man får ju oftast vad man betalar för. man ja hade tänkt styla den o greja lite med den och då tappar ja ju 10-15000 i det.
Hur skulle ni ha gjort? tänk på att ja är en student och 17 år så ja har inte massor med pengar men ja jobbar hårt för pengarna.
/westberg
av varri
Ska du styla den så kan ju t.ex. en fräsch bil (alltså lite dyrare) vara bättre att utgå ifrån. Sedan kan man ju köpa en apbillig, men få lägga enr mkt mkt jobb på att få den fräsch
Användarvisningsbild
av Driftarn
Om du inte har så mycket pengar skulle jag satsa på en av de billigare. Bara för de är billiga betyder de inte att dom e kassa, kanske bara kräver lite mer arbete!! Arbete som man gärna lägger ner på sin pärla!!!!
av varri
Jo, jag kanske formulera mig dumt. Givetvis betyder inte en billig bil att den automatiskt är färdig för skroten. Ah, ni förstår säkert =) För morgontrött :P
av kebne
Jag skulle kollat om motorn var tät vid packboxen vid växellådan. Kostar en del att byta läckage där.

Beror ju på priset förstås också och skick i övrigt.
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]

Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]