Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Helt otroligt att Volvo tar nästan 1100,- för en sån här kontrollpanel till elhissarna och så har den inte ens hållt ett år! Bilens original la av förra sommaren och nu har ta mig fan den nya också gjort det, det borde vara bättre sort på de när Volvo VET att den brukar gå sönder. Det värsta är att jag int ehittar kvittot...ska försöka få den bytt ändå. :!:
Användarvisningsbild
av #27
Var de DU eller VOLVO som byte den? om de är volvo som bytt den så har dom den i datorn..
martin1g skrev:Helt otroligt att Volvo tar nästan 1100,- för en sån här kontrollpanel till elhissarna och så har den inte ens hållt ett år! Bilens original la av förra sommaren och nu har ta mig fan den nya också gjort det, det borde vara bättre sort på de när Volvo VET att den brukar gå sönder. Det värsta är att jag int ehittar kvittot...ska försöka få den bytt ändå. :!:
att den går sönder det låter konstigt min är ej bytt någonsin sedan 99 när bilen var ny.
så jag tror volvo menade att det kan gå sönder
så det är inte vanligt enligt min mening.
måste vara nåt som kortar så den går trasig för dig.
av martin1g
Har fått ny panel på garantin, inga problem, super service från Kristianstads Automobil
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]

Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]