Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hoisa
tjena har köpt en v70 -97 orginall stereon sitter i men ingen fjärkontroll vad göra (H)
av Kena
Skulle köpa en jag me, trodde det skulle finnas nån lös historia till ratten, men nej det finns bara en som ser likadan ut som den du har till tv:n. Hur kul är det att ha en sånn och var ska man ha den??? i mobilhållaren??
Användarvisningsbild
av camaro69
hoisa skrev:tjena har köpt en v70 -97 orginall stereon sitter i men ingen fjärkontroll vad göra (H)
Svårlöst problem att leva med.

Skrota bilen och köp ny.

:D
av christer.d
Kena skrev:Skulle köpa en jag me, trodde det skulle finnas nån lös historia till ratten, men nej det finns bara en som ser likadan ut som den du har till tv:n. Hur kul är det att ha en sånn och var ska man ha den??? i mobilhållaren??
NÄ NÄ
det är en bra fjärr den passar bra i v70 brevid handbromsen på högersida helt perfekt
(D)
av Kena
Hur ser den ut, kan inte vara samma som Volvo visade mej, och vilken uppgift har den om man ska ha den vid handbromsen??? tanken med f-k är väl att du inte ska behöva släppa ratten och ha kvar blicken på vägen, eller? eller kan den vara tänkt till baksätesverksamhet?
av christer.d
Kena skrev:Hur ser den ut, kan inte vara samma som Volvo visade mej, och vilken uppgift har den om man ska ha den vid handbromsen??? tanken med f-k är väl att du inte ska behöva släppa ratten och ha kvar blicken på vägen, eller? eller kan den vara tänkt till baksätesverksamhet?
det fins nog bsra en modell vad jag vet
men köp då en fjärrkontroll från en som sitter i ratten för volvo stereo är tillverkat av
mitsubishi
AC & kylfläkt

Köpte en av Trodo som skickades med brunt oms[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]

Bromsbekymmer

@Erik Å , Jag monterade faktiskt av oken fr[…]