Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hessel
Tjenare!!! Nu är de så här att ja ska slänga i ett sportluftfilter i bilen. Men luftmassemätarn sitter ju på locket till luftburken. Kan man ta en luftmassemätare ifrån en annan volvo o sätta dit?
Så skriv om ni vet hur ja ska göra eller om ni vet någon sida där ja kan hitta den informationen. Annars så får ja ju såga ut den ifrån luftboxen.....sista utvägen ju..hehe :lol:
av *pettson*
Hessel skrev:Tjenare!!! Nu är de så här att ja ska slänga i ett sportluftfilter i bilen. Men luftmassemätarn sitter ju på locket till luftburken. Kan man ta en luftmassemätare ifrån en annan volvo o sätta dit?
Så skriv om ni vet hur ja ska göra eller om ni vet någon sida där ja kan hitta den informationen. Annars så får ja ju såga ut den ifrån luftboxen.....sista utvägen ju..hehe :lol:
köp ett lock till 1995-.. då är den delen uttagbar ur locket.
Användarvisningsbild
av Hessel
tjenare o tack för att du svarade så snabbt. Men e du 100% säker t att det går byta? Min e en 92:a och är det samma lmm i 92:an som i 95:an?
av *pettson*
Hessel skrev:tjenare o tack för att du svarade så snabbt. Men e du 100% säker t att det går byta? Min e en 92:a och är det samma lmm i 92:an som i 95:an?
Spelar ingen roll eftersom du lossar dina två skruv till din lmm och flyttar över den till det lösa röret. Röret i sej är exakt samma diameter på. Och placeringen är densamma för Lmm.
Användarvisningsbild
av Hessel
okay, tack tack, va kan en sån gå på i pris då? ungefär?
Användarvisningsbild
av Hessel
hmmm, konstigt 253 stycken som har läst tråden o de e fan knappt ngn som svarar ju
av Nicke69
Hessel skrev:hmmm, konstigt 253 stycken som har läst tråden o de e fan knappt ngn som svarar ju
Jag har inget svar att ge dig men skulle jag det så skulle du fått ett.. 8) :lol: :lol:
RINMÄRKEN I LACKEN UNDERSPEGLARNA

Hej Kollar här finns säkert nån […]

Funktionen heter "Double Lock" och aktiv[…]

Frågan är inte vad jag har gjort fö[…]

Min D5 2012 fick stadigt ökande förbrukn[…]