Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CarlAdam
Jag testar hur det blir med H7 LEDlampor i halvljuset. Har ännu inte testat mörkerkörning så vet inte hur ljusbilden blir, ser bra ut på väggen iaf.

Bild
av Lövet
Såvida du inte har fotat med en väldigt dålig kamera så är ljusbilden helt diffus. Det kommer vara ett elände att möta dig. Byt tillbaka.
av CarlAdam
Ja bländar det så får jag ta bort de :) Men jag tänker att bor man ute på landsbygden eller i Norrland så hade jag kört med detta oavsett, sådan jäkla skillnad i ljus.
av LOB
Hur många watt per lampa, länk til lampan? Fick du på locket till lamphuset i och med att fläkt och kylflänsar gör led-lampan större än vanliga halogen?
Kom gärna erfarenheter efter vägtest!
Användarvisningsbild
av Perra83
Möter dagligen idioter som bytt till LED el Xenon i halvljus där de inte hör hemma. Ännu värre blir det när även dimmljusen är bytta till något blända de!
av LOB
ok, 60w, då skal väl glödtrådsvakten vara nöjd... Blir lamphusglaset varmt eller kommer du få problem med snö/is?
av c7098
Lucif3r skrev:Att mixtra med reflektorer blir aldrig bra... Bättre med projektorlinser isf, som är betydligt mer lämpliga för andra typer av ljuskällor(och totalt värdelöst för halogen :P)
Undrar hur dessa LED skulle vara i projektorlampor, någon som har provat?

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]