Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Blade25
Har lagt upp alla filer här:

Länk raderad, då det enligt väldigt många är ett klart brott mot upphovsrättslagen. Jag har själv missat denna tråd tidigare.

Mvh/
Addekarlsson
Moderator
Användarvisningsbild
av Eson
tackar tackar:) synd bara att det inte är på svenska men va fan man är ju inte helt efter:D
av *pettson*
Eson skrev:tackar tackar:) synd bara att det inte är på svenska men va fan man är ju inte helt efter:D
Det finns en mera komplett samling på svenska. Dock är den svår att komma över...
Den innehåller betydligt mera.. jag såg den på ett annat forum.
av keken1
*pettson* skrev:
Eson skrev:tackar tackar:) synd bara att det inte är på svenska men va fan man är ju inte helt efter:D
Det finns en mera komplett samling på svenska. Dock är den svår att komma över...
Den innehåller betydligt mera.. jag såg den på ett annat forum.

Och?
av Blade25
Sorry, tänkte mig inte för...
Användarvisningsbild
av eldaria
Nyfiken, jag han att se dom, och var nyfiken på hvem som har producerat det.
Men kan inte identifera någonstans varifrån dom kommer.
Kan heller inte hitta någon copyright information på någon av sidorna, så hur kan vi veta att dom e olagliga?
Om det har blivit raderat från sidorna, kan någon som vet det informera var det kommer ifrån så vi kan verifiera att det faktiskt rör sig om olagligt material?
av Blade25
Jag såg inte heller nåt, det var därför jag skickade ut länken på forumet...
men men inte vet jag =)
av Addekarlsson
Nu kollade inte jag själv vad rar-filen innehöll, utan jag gjorde vad andra forum gjort med exakt samma fil, samt vad en del medlemmar här på forumet bad mig göra då fallet tydligen var solklart.

Och när så pass många som 4-5 st anser att det är ett solklart brott, då åker länken.

Och för att det inte ska bli tjafs om saken, så åker hänglåset på på denna tråd nu.

Helt otroligt, så fort en admin/moderator agerar på detta forum, så nog ska det på något sätt ifrågasättas.... Varför inte bara acceptera dom beslut som tas?????? Gilla läget, beslut är taget, och det kommer inte återkallas. Så sluta skicka PM med okvädesord, där det även krävs att länken ska komma tebax.

Frågor?
Ta det i PM med mig.

Mvh/ Adde

..när man funderar på ett byte nä[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig[…]

Jag blev insåld på Tershine så j[…]

V90 Meka själv

@Kalle58 , Stort sett samma men handbromsen ä[…]