http://www.klokkerholm.com/xProductCatalogue/
Klokkerholm är de delar som säljs i Sverige. Finns delen inte vid Klokkerholm går den inte att få tag på. Och i katalogen på nätet verkar det inte som att en så pass vanlig artikel som en tröskel finns med...
Har du kollat vid Volvo?
Annars testa att ringa Klokkerholm, det gjorde jag. De är ytterst hjälpsamma. Ett annat alternativ är att kolla med AD-center, jag har erfarenhet av de kan få fram de mest omöjliga grejor.
Annars gör som lucif3er säger; bock till en plåt och fixa det själv för en minimal kostnad. Så hade jag gjort. Om det är mycket dåligt kan möjligheten att du får bygga upp innertröskel m.m finnas, och då ska du ändå ha ner en del saker om det även finns rostangrepp i golvet. Var förberett på lite plåtjobb. Donkraftfästen m.m. kan du försöka få ner i så hela biter som möjligt och renslipa, gärna blästra, lägga i ev. ny plåt på skadade områden, rikta, grundmåla m.m. när det är nere och sen svetsa dit igen. Lägg lite tid på att rostskydda ordentligt.
Allt som bärs in i ett hem måste någongång och på något sätt ut därifrån igen...