Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Vad är respekt? Att tilltala varandra väl men att ändå tycka skit om varandra hemma bakom skärmen?
Eller att våga ventilera saker med varandra och stå för det? Tja olika tycker olika om det.
I mina ögon finns det inte en respekt. Det var iallafall nåt jag lärde mej som liten och som fortfarande rullar på olika kurser än idag.
Hur man förtjänar det är olika utifrån situationen som råder då man kan respektera varandra på olika sätt.
Det kan vara kunskap, eller som person eller för sin storlek, tja.. för många saker.
Jag har full respekt för att trådskaparen säkert kan en massa saker som han är skitduktigt på. Förmodligen på något som han jobbar med eller något som han kanske har som seriös hobby.
Jag kan däremot inte respektera en del åsikter som gäller mekdelen. Det har sina olika orsaker som är kända sedan tidigare så jag lär inte behöva ta upp det här igen.
Jag är också ganska säker på att trådskaparen inte bryr sej särskilt mycket om ifall jag respekterar det eller inte.
Användarvisningsbild
av Nexus
Vojje skrev:Intressant tråd. Man undrar om moderatorerna satt bak på "pettsons" höga häst.
För det är väl inte detta som menas med "respekt för andra"?
Så länge missnöjda INTE rapporterar inläggen i trådar man är missnöjd med är det inte så lätt för oss se allt som händer på forumet.
Denna tråden tycker jag båda är lika duktiga kålsupare i... Sen borde man kanske ta läsa på om att inte citera hela tiden. T o m citerar sig själv känns ju lite små tokigt.....
Har rensat massa i tråden för kunna få den läsbar!
Fortsätter tjaffset riskerar tråden bara bli låst . Det är onödigt tycker jag
. :-)-)
av vigg
Då tänker jag avsluta denna tråd för min del. Jag är jättnöjd med de tips och råd jag fick i tråden. Tack ni som hjälpte till !(utan att leka messerschmidt och ställa upp egna mupp-kriterier om jag var värd hjälpen eller ej).
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Monterade in slutsteg o baslåda som jag allt[…]

Nu har bilen funkat bra ett par veckor. Min mek b[…]

Ja kanske ska byta den och även vevaxel givar[…]

Volvo Selekt garanti

@Wimso , De bara slingrar sig. Det är en sj&[…]