- lör 06 sep 2008, 13:32
#215723
Gratulerar till utökningen, då får du ytterligare en hjälpreda i framtiden :D
Moderator: Moderatorer
vafförärdetpådetteviset skrev:En fråga bara, nu när motorn blir sådär fin - nästan som ny - hur ska du göra för att undvika nya hål i tråget ? Planerar du något skydd ?Enklast måste ju tekniskt vara att byta fru :shock: Men vi får väl anta att det var en olycka och inte annat
vafförärdetpådetteviset skrev:En fråga bara, nu när motorn blir sådär fin - nästan som ny - hur ska du göra för att undvika nya hål i tråget ? Planerar du något skydd ?Hehehe :D
*pettson* skrev:vafförärdetpådetteviset skrev:En fråga bara, nu när motorn blir sådär fin - nästan som ny - hur ska du göra för att undvika nya hål i tråget ? Planerar du något skydd ?Enklast måste ju tekniskt vara att byta fru :shock: Men vi får väl anta att det var en olycka och inte annat-) Och naturligtvis älskar man andra halvan trots konstiga saker ibland. Men kanske ett samtal om t.ex oljelampans betydelse? Samt då en förklaring om bilens användningsområde? Att montera en platta kan förvisso rädda tråget. Men då hade troligen det som punkterade tråget slagit upp bakom motorn och splittat oljekylaren istället osv, det hade lika enkelt slagit in emellan motor och låda och ställt till det.. Enklast för fortsatt körning i terräng måste bli att använda fordon avsett för detta.
Hur fick du fram den kostnaden? googlade digital[…]
MG 5 S är intressant, verkar vara ett ordentl[…]