- tis 26 jun 2007, 20:10
Men jag garanterar att kuggkrans medföljer.. Det är därför jag ifrågasätter om en kund vill byta bara en damask..
För det där bara * damask är ju rengöring och byte av fett.. sen byte av damask och oftast är abs ringen så skitigt att den knappt blir avläst..
Så tar man den tiden för kunden och det lilla materialet o jämför med en ny knut med byte så är där dyrare att byta damasken.
Tessan76 skrev:Har jag alltså förstått saken rätt att jag kan få en ny drivknut på Biltema för 698:- inklusive kuggkrans?? Då känns det ju rätt värde att köpa en lös kuggkrans för 440:- på Volvo. Bilden på Biltema.se är så liten att jag inte ser kuggkransen!biltema har kompletta knutar med kransar för detta priset yes.. Och det är till alla utom turbo och 4wd.
Men jag garanterar att kuggkrans medföljer.. Det är därför jag ifrågasätter om en kund vill byta bara en damask..
För det där bara * damask är ju rengöring och byte av fett.. sen byte av damask och oftast är abs ringen så skitigt att den knappt blir avläst..
Så tar man den tiden för kunden och det lilla materialet o jämför med en ny knut med byte så är där dyrare att byta damasken.