- tis 23 feb 2016, 16:15
Den stora frågan är, hur lätt är det att göra dessa "operationer" ute på backen? Går absgivaren lätt att nå via att man tar bort framdäcket?
Samt plintarna i citeradr bilder stämde ju inte med min, så jag har lite svårt att få fram rätt plintar för att kunna mäta ordentligt... :/
Hilmer skrev:Mät igen är mitt första tips! Du kan ju haft turen att det var kontakt just vid mätningen.
Jag har bytt kablarna fram till givarna både höger och vänster fram då det var kabelbrott i dessa som kunde spela en del spratt!
Du kan ju mäta mellan kontaktstycket vid enheten och ute vid hjulen fram, det var så jag upptäckte felet på mina kablar.
Jag tog kablar från en skrotad bil jag hade ståendes och skarvade så högt upp jag kunde för att undvika att skarven hamnade i ett läge där den var utsatt för väder och vind. Allt förseglades efter konstens alla regler.
Den stora frågan är, hur lätt är det att göra dessa "operationer" ute på backen? Går absgivaren lätt att nå via att man tar bort framdäcket?
Samt plintarna i citeradr bilder stämde ju inte med min, så jag har lite svårt att få fram rätt plintar för att kunna mäta ordentligt... :/