Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HD
Jozzilainen skrev:Jag har felkoder i sockel A1,A3 och A7. Läser jag av felkoderna i samtliga socklar efter varann med att först ta A1, läsa av koderna stänga av tändning gå vidare till nästa sockel osv och sedan börja med att ta bort felkoderna i A1.
Läs av felkoderna i tex A1 och därefter raderar du dom som går och sedan fortsätter du till A3 osv
Användarvisningsbild
av Sparkz
Jozzilainen skrev:Jag har felkoder i sockel A1,A3 och A7. Läser jag av felkoderna i samtliga socklar efter varann med att först ta A1, läsa av koderna stänga av tändning gå vidare till nästa sockel osv och sedan börja med att ta bort felkoderna i A1.
Där är det! Läs ut alla felkoder, och radera sen UTAN att stänga av tändningen.

Alla felkoder måste läsas innan man kan radera, räcker med en gång. Men enda sättet att veta att alla är lästa är ju att fortsätta tills den första kommer tillbaka.
av Jozzilainen
Kanon!! :D Nu äntligen har jag blivit kvitt felkoderna. Det funkade när jag inte stängde av tändningen efter att ha läst ut felkoderna. Jag tackar och bugar...

Mvh //Johan

Hur mycket brukar det kosta att hyra en elektrik[…]

Lambdalampan lyser

Vilka felkoder har du?? Inga felkoder men lambda[…]

Folk som kör idiotiskt i tjänsten. Blev […]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

Höjden är egentligen inte så vikti[…]