Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av thelegendary
Nexus skrev:Jag har föregångaren till denna. http://www.brl.se/sv/artiklar/jvc-kw-r910bte-2.html
Fungerar utmärkt. Passa rakt av i bilen utan såga bort plastskenorna. Man fick ju trycka lite men hellre det än såga sönder bilen :D
Fast hade jag köpt en dubbel din idag skulle jag valt en DVD spelare :-)-) Och skulle köpa en JVC till utan tveka. Var skeptisk till de först då jag alltid kört med Clarion men ångrar inte valet. :-)-)
Skulle den passa utan att jag slipper såga bort plastskenorna? :)
Användarvisningsbild
av Nexus
japp jag har även testat en dvd dubbel DIN i min så det går utan såga bort ribborna.
Skulle inte betala 1000 mera bara för det står Pioneer på den. Innehållet är säkert det samma .
Finns ju en del välja på och ingen är särskild dyr heller http://www.brl.se/sv/artiklar/ljud-och- ... index.html

Det där med man får vad man betalar för anser jag vara skitsnack i detta fallet. Så länge man håller sig till relativt kända märken och ingen kina NO NAME skit så håller de utmärkt lika nivå.
Min motordrivna front Clarion som på sin tid kosta 5000+ har inte bättre ljud än min JVC som kosta runt 2500 när jag köpte den. Clarion har alla strulat efter 1-2 år. JVC har jag haft ca 6 år tror jag och den fungerar fortfarande precis som den ska. Inte ett fel på den.

Så ser det ut i min bil :-) Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Kolla lite nogare vad de har för finesser. Den JVC jag länka till var bara ett exempel. Min gamla har ingen blå tand eller så. Bara aux och usb. Sen funktionen man kan styra en subbwoffer vilket jag tycker är guld värt .Sen en ratt ställa ljudet på. :D
Jag vill dessutom ha så man kan ställa in färgen på stereon så den någorlunda stämmer med bilens instrumentbelysning.
Så kolla lite noga vad du vill ha för funktioner innan du slår till :-)-)
Generator Pv 444

Tack!

Kolla oljenivån i lådan, ta av vä[…]

Nästa elbil från Volvo?

Från vad jag har sett så ser paneler p[…]

Står i garaget och letar varför jag int[…]