Det ska lådan klara. Det hände mig tidigare när jag gick ifrån automat till manuel för ca 2 år sedan. Inga problem med växlingen.
Det kanske behövs en justering av vajrarna till lådan.
@SvenskTiger , Jag fegade och köpte den olja[…]