Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Uninium
Har sökt efter fjärrlås på Volvo 850, S/V70, C70 men hittade bara ett inlägg som inte hjälpte,frågan är hur dyrt det är att köpa till fjärrlås till bilen?
Det känns som att det är rätt dyrt men kanske inte :)
så vet nån på ett ungefär vad volvo vill ha för prylarna och är det svårt att installera? kan väll inte vara mer än ett relä och styrenhet som behövs..
Användarvisningsbild
av G-kraft
unlock26 skrev:Har sökt efter fjärrlås på Volvo 850, S/V70, C70 men hittade bara ett inlägg som inte hjälpte,frågan är hur dyrt det är att köpa till fjärrlås till bilen?
Det känns som att det är rätt dyrt men kanske inte :)
så vet nån på ett ungefär vad volvo vill ha för prylarna och är det svårt att installera? kan väll inte vara mer än ett relä och styrenhet som behövs..
det finns andra märken som är också bra, behöver inte vara volvo...de kommer ta mycket pengar för ett sådant kan jag tro, samt arbetet de utför....
av 854glt
det enda som behövs är en mottagare och sändare, tar cirka 10 min att installera kostar runt 1800:- på volvo...har själv gjort det
av Uninium
854glt skrev:det enda som behövs är en mottagare och sändare, tar cirka 10 min att installera kostar runt 1800:- på volvo...har själv gjort det
Jo jag nästan tänkte att det var så pass enkelt,var lite dyrt bara tycker jag,så vet nån nått annat som funkar bra och är billigt så hojta till.Annars blir det lite pengar tillbaks från skatten som investeras i sommar :)
Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60

Klockrent. Exakt samma felbeskrivning som mitt pr[…]

Uppdatering går inte in?

Du kan testa att göra en omstart av bilens […]