Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ketto
Uthil skrev:Såg på SC Styling att de hade denna list för dem som har den tidiga fronten.. Så det ska nog passa. Men SC -Styling hade bara One block ljusen och inga blinkers fram.. Ser lite fel och ha vita blinkers samtidigt som man har nya lyktor fram..

Hehe
Oneblock ljusen har blinkers integrerat me övriga ljusen, därav namnet
Tror inte dom finns på Laga , det är bara att googla på Stigtomta skrot.. kan ta ett exempel ja skulle köpa en hel front till en bil förut och på andra skrotar skulle dom ha 2-3 tusen men på Stigtomta skulle dom ha 500 för hela fronten ... så prova dom...
av Uthil
Tja såg det sist.. Den kromade ljusen som SC sålde, hade inte blinkers integreade, men de svart a hade de. Men det är typ silver jag vill ha, fast svart är fan i mej snyggt det med.. Funtis ett tag bara på vilka.. Ska kolla stigtomta..
av Uthil
Googlade lite på det och fick fram stigtomta i Nyköping där jag jobbar.. Hade ingen aning om de.. Coolt.. Ska kolla in den någon dag när jag har tid.. Men det har bara ett telefon nr ingen adress, Hemside adress menar jag..

Aja, Antingen ringer jag eller så åker jag dit.. Det är ju ändå i närheten..

Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]

B230 16v

Har en 230 med 16v topp på grabbens ena folk[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Lurar på belägg fram vid detta byte[…]

Justera dimljus V90-18

Insex underifrån i ett hål,minns ej st[…]