Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Vi måste köpa en bilbarnstol till vår lilla flicka som snart vuxit ur sitt babyskydd! Vi var till babyproffsen och hittade en stol som vi tyckte verkade väldigt bra vilken dessutom var på kampanj så länge lagret räckte! Finns några få kvar så jag hoppas ni kan hjälpa mig med svar på min fråga, nämligen om det GÅR att montera in den i bilen?

Modellen vi tänkte köpa är Akta Graco´s Cosmic (samma fastsättning som Cosmic Comfort). Jag har läst i bilens instruktionsbok att det finns öglor som man får skära ett snitt i mattan för att få fram. Det ska jag kontrollera oxå! Men jag undrar egentligen om de två öglor som ska finnas färdiga i bilen passar på den stolen vi tänkte köpa? Eller om det måste se lite annorlunda ut för att den stolen ska passa?

Det är ganska mycket pengar att chansa med så jag tänkte se om jag kan få svar här!

Mitt första inlägg här förresten... Hej på er alla! :D *vinkar*
Inga problem, de remmar du får till stolen fäster du antigen i öglorna i golvet eller så tar du ihop dem och fäster runt stolsryggen. Allt finns med som förklaring till stolen. Men som sagt, inga problem att montera den. Tänk på airbagen bara.
Nu har jag varit och köpt stolen! :D De följde med ut och kontrollerade så det gick att montera den! -Inga bekymmer!

Hej. Skulle vilja ha möjlighet att aktivera b[…]

AC fungerar bara på en sida

Styrningen av spjällmotorn för detta har[…]

AC problem V70 2016 D3

ECM skickar en signal till CCM när AC-knappen[…]

Monterat ett uttag för Calix batteriladdare i[…]