Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 850tösen
Ja, som om inte bromsen höger bak har retat mig tillräckligt, så började det även skrika vänster fram vid kraftigare svängar, te x rondeller. Och det hörs inte lite heller.

Fram till igår har det aldrig hörts något.
Låter lite som om jag tar svängarna i 110 fastän jag i verkligheten inte ligger i mer än 50.

Någon som vet vad det kan vara?

Kände på oket när jag parkerade och det var inte varmt så det verkar inte som om bromsen ligger på.

Typiskt, nu när jag måste ha den besiktigad idag eftersom det är tredje ombesiktningen pga den jävla bromsjäveln höger bak........
Jovisst, men när man behöver hjälp med vissa saker och hjälpen kör på i sitt eget race eller inte hjälper till, så är det inte alltid så lätt ;)

Jag ville byta oket redan från början, men icke, det fick jag bara höra var onödigt, det skulle minsann smörjas upp....sedan att den inre kolven inte rörde sig en milllimeter gjorde inget, den yttre rörde sig ju fint.....suck...vad gör man? jo, men ser snällt på och suckar i stillhet....

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]