Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mille08
tycker du!?
Tycker det är skit schysst på bilar som är svart. Har du några förslag förutom plåtfälgar da som man kan köpa som är snygga.
Användarvisningsbild
av Eson
Okej lycka till:) är själv inte fantast av import bilar..har för mig det är annat spjäll på dom om jag inte minns fel i alla fall på italienimport bilarna;)
Användarvisningsbild
av Nexus
mille08 skrev:tycker du!?
Tycker det är skit schysst på bilar som är svart. Har du några förslag förutom plåtfälgar da som man kan köpa som är snygga.
Jag ska köpa nya till våren och ser ej fram mot det. 18" blir det .kanske 19" :oops: diskreta men ändå skilja som från mängden. Tur svågern jobbar på gummihuset så jag kanske kan få testa mig fram när chefen har slutat för dagen :wink: :wink:
Funderar på ASA Racing Gt "delux" med svart mellan ekrarna. inte gt black som har svarta ekrar .
titta i galleriet på http://www.gummihuset.se sök på SAAB . Moddans 9-3 2,0t det är svågerna bilskrälle med fälgarna jag tycker är snygga. Den bilen har jag fått för mina synder, allt skit han köper åker jag på att montera dit
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Phantom
Eson skrev:Okej lycka till:) är själv inte fantast av import bilar..har för mig det är annat spjäll på dom om jag inte minns fel i alla fall på italienimport bilarna;)
Italienarna har ju lite annan motor på 2,0l så där kan det vara skillnad om någon. Denna kom från tyskland och det ska nog vara samma spjäll som på en svensk :???:
Användarvisningsbild
av Eson
Phantom skrev:
Eson skrev:Okej lycka till:) är själv inte fantast av import bilar..har för mig det är annat spjäll på dom om jag inte minns fel i alla fall på italienimport bilarna;)
Italienarna har ju lite annan motor på 2,0l så där kan det vara skillnad om någon. Denna kom från tyskland och det ska nog vara samma spjäll som på en svensk :???:

joo vet men har för mig det är marreli spjällhusen orginal från fabriken på dom flesta import bilarna kan ha fel för mig :P'
Kan ju tillägga även om det inte är det så är det inte säkert det strular inte alla som gör det :roll:
Visa din semesterbil(d)

På grund av bl.a kamrems haveriet på[…]

V50 T5 oljeförbrukning

M1 FS 0W40 är så top-end olja det g&ar[…]

Tysta sommardäck V90

Och däcksljud ändras med slitage ocks&ar[…]

Volvo som inte startar.

Hur krokar man bort kopplingswiren Du skruvar p&[…]