Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 780xlt
Jag har precis köpt en beg 855 årsmod 1995, beige inredning.

Vad finns det för original eller andra snitsiga tillbehör för att ha mugghållare vid förarplatsen?

Finns det armstödock (de i mitten) med utdragbar mugghållare eller liknande?

Alla tips emottages tacksamt !
Användarvisningsbild
av #27
Ja det finns armstöd med utdragbar mugghållare pris vet jag inte..
Användarvisningsbild
av Sussie_82
Mitt förslag är att om du är ute efter en mugghållare. Kolla runt på skroten. Du kan även använda mugghållarna från s/v70(97-99), men man får tälja bort två små plastpluttar.
av 780xlt
Skroten: jag gjorde en sökning på nätet på laga.se och bildelsbasen men tyvärr inget napp.

Är modellen att ha det här tillbehöret som tydligen är att locket/armstödet i mitten har ett utskjut/utföllbar mugghållare, eller finns det andra alternativ;

något att sätta vid stereon, något snitsigt att sätta på den lilla plana yten till höger om handbromsen eller annat?
Användarvisningsbild
av Nexus
x70 har mygghållare orginal i boxen mellan sätena. jag tycker den e kanon bra. rymms 2 st muggar :D
Användarvisningsbild
av ketto
finns ofta på Tradera när de gäller armstöd me mugghållare!
av Mackansglt
Hoppar på denna tråd.
Finns det armstöd med mugghållare till en blå halvskinnsinredning.
Har endast sett gråa, beige mm.

mackan
av 780xlt
Ang Traderaförslaget. Jag har aldrig köpt bilprylar där, men är det på Traderamotor, biltillbehör säljes som du syftar på?

Jag har lagt en sökning på Blocket också, men inga napp än tyvärr.
Användarvisningsbild
av ketto
780xlt skrev:Ang Traderaförslaget. Jag har aldrig köpt bilprylar där, men är det på Traderamotor, biltillbehör säljes som du syftar på?

Jag har lagt en sökning på Blocket också, men inga napp än tyvärr.
ja, biltillbehör! Sen går du antingen in på S/V/XC 70 eller 850 säljesavdelningen

Nej precis märkte det. Nu är den bytt oc[…]

Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Långskott Prova att slå ac’n , o[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Först o främst den kräver inte a5/[…]

Jaha men om man tar bort bara laddaren, kommer d[…]