Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av marcusjj
halloj!

har en 855 -94 som jag skulle vilja köpa en vinge till. Är även intereserad av att köpa en ny front då den vanliga fronten på SE modellen inte är jättefin (den är fin, men jag har börjat tröttna på den :) )

Någon som vet vart man kan köpa en front? kanske en R front eller någon helt annan, spelar ingen roll. Är bara sugen på att veta vad det kostar ungefär och hur de ser ut.

Vinge ska väll inte vara allt för svårt att installera? får en lite sportigare look av det tycker jag.

en fråga till. Är det samma fäste på alla fronter? jag har gammla lyktorna på min.

//Marcus
av bempa01
marcusjj skrev:halloj!

har en 855 -94 som jag skulle vilja köpa en vinge till. Är även intereserad av att köpa en ny front då den vanliga fronten på SE modellen inte är jättefin (den är fin, men jag har börjat tröttna på den :) )

Någon som vet vart man kan köpa en front? kanske en R front eller någon helt annan, spelar ingen roll. Är bara sugen på att veta vad det kostar ungefär och hur de ser ut.

Vinge ska väll inte vara allt för svårt att installera? får en lite sportigare look av det tycker jag.

en fråga till. Är det samma fäste på alla fronter? jag har gammla lyktorna på min.

//Marcus
Här har du iallafall R-spoilern att köpa ny, jag vet inte hur det är med fästena dock!

http://cars.bilia.se/Shop/ProduktKort.a ... uktTypID=6

Jag letar själv efter en begagnad men det är som att hitta en nål i rätt mycket hö. typ. =)
Jag har iallafall gett upp, blir en ny för mig =)

Annars har du ju realcar o beställa ifrån! Dom har allt möjligt lull lull som man egentligen inte behöver =)
av marcusjj
oj, dom var ju inte gratis direkt :o

tror jag har kvar min original-front istället ^^

tack för svaret!

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]