Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av varri
finns en dansk kille på TPC forumet, kommer dock inte ihåg vad han heter
av Addekarlsson
Jcbx kallar han sig. Men jag vet inte om han har några kvar. Alla hans annonser om kromringar är borta, vilket brukar innebära slut på saker.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av samcan
Addekarlsson skrev:Jcbx kallar han sig. Men jag vet inte om han har några kvar. Alla hans annonser om kromringar är borta, vilket brukar innebära slut på saker.

Mvh/ Adde

okey nu kapar jag den här tråden men lovar att ej spränga mig själv o därmed skada nån annan, jo, dom här ringarna har jag sett på s60 2004års m ialafall, jag har inga i min 2001, fins det o köppa någonstans till s60 ?

HAHA
Användarvisningsbild
av Nexus
samcan skrev:
Addekarlsson skrev:Jcbx kallar han sig. Men jag vet inte om han har några kvar. Alla hans annonser om kromringar är borta, vilket brukar innebära slut på saker.

Mvh/ Adde

okey nu kapar jag den här tråden men lovar att ej spränga mig själv o därmed skada nån annan, jo, dom här ringarna har jag sett på s60 2004års m ialafall, jag har inga i min 2001, fins det o köppa någonstans till s60 ?

HAHA

Va f_n det var ju jag som skulle ha ringar :wink: :wink: :wink:

nåväl hoppas det dyker upp någon som säljer såna för jag ska HA DE :twisted:
Användarvisningsbild
av Nexus
thunder and lightning skrev:Jcbx heter han på tpc
Tack men adde nämde att hans annonser var borta! och måste man inte vara medlem för att se forum på tpc???? vilket jag inte är :oops:
av Addekarlsson
Nej, man behöver inte vara medlem där. Det går att läsa ändå. Men du kan inte skriva inlägg, pm eller komma åt mailadress eller msn utan att vara medlem.

Men som sagt, jag har inte sett till nån annons om kromringar på ganska länge.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Nexus
Addekarlsson skrev:Nej, man behöver inte vara medlem där. Det går att läsa ändå. Men du kan inte skriva inlägg, pm eller komma åt mailadress eller msn utan att vara medlem.

Men som sagt, jag har inte sett till nån annons om kromringar på ganska länge.

Mvh/ Adde
Tack ADDE! Du är "säpo" mannen man kan lita på :wink: :wink:
av Addekarlsson
:lol: Nja, vet inte det jag. Ger bara svar så som jag själv skulle önska svar. :D

Mvh/ Adde
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...

Jo det är det jag menar, den som sitter p&ari[…]