Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gnestakalle
Tycker det ser lite dyrt ut och min instinkt säger mig att bilen antagligen varit "sportigt" körd men jag kan ha fel.

Mvh GK
av Lövet
Priset känns brutalt dyrt.
Användarvisningsbild
av Nexus
tycker nog oxå priser var lite väl högt. 20000mil och sen en massa lull-lull som jag inte anser var värt varje krona det kostade plocka på.
Användarvisningsbild
av crumpets
Hade hellre lagt 20 papp på en orginalbil och trimmat den själv för de resterande 40 000, så är det jag som får stå för slitaget istället för nån annan.
av Candypig
crumpets skrev:Hade hellre lagt 20 papp på en orginalbil och trimmat den själv för de resterande 40 000, så är det jag som får stå för slitaget istället för nån annan.

Håller helt med, undviker själv alla bilar som är chippade, sportfilter etc.Läser jag om såna bilar klingar det "hårt körda" i mina öron, det behöver inte vara så men hur kolla sånt??
Användarvisningsbild
av Varti
jahopp blivit ägare till 945-98 ltt röd :wink: gick som ett skott o allt funka o ingen glapp och 4 timmars resa är över :) tackar för alla råd

Mvh//Varti
Kopplingen tar högt upp.

Det är 20 mm frigång på kopplings[…]

Se min post längre upp, fullt av bilder. Det […]

Drivetrain Issue (V60 2024 T6)

Thanks for the link. To my understanding, I think […]