Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Jag bytte från automat till manuell på en 940 Diesel och den fanns det inget fördraget för M46, mins jag rätt så är relähållaren tom om inte M46 suttit där tidigare men om det gäller alla årsmodeller är jag osäker på... Du kan ju titta i relähållaren, finns inga kablar där så blir det att dra nytt och det är inte många kablar :wink: Reläplacering finner du i informationstråden :-)-)
Vovlo_Henrik skrev:Jag bytte från automat till manuell på en 940 Diesel och den fanns det inget fördraget för M46, mins jag rätt så är relähållaren tom om inte M46 suttit där tidigare men om det gäller alla årsmodeller är jag osäker på... Du kan ju titta i relähållaren, finns inga kablar där så blir det att dra nytt och det är inte många kablar :wink: Reläplacering finner du i informationstråden :-)-)
Ja det finns inget i relähållaren men jag tänkte om det var draget från lampan i instrumentet, eller måste man byta ut någon av kontakterna på instrumentet så man får med den sladden till lampan då.

Där är 2 skruvar med plasthattar.en f&ou[…]

emblemwraps -crome delete

Tack för input, så det är en &qu[…]

Dålig broms

Min v70 2,4 d5 hsr dålig broms efter hå[…]

Nu är det väl inte själva bär[…]