- sön 06 dec 2009, 14:35
Hejsan. Jag har just nu en Volvo 940 -95 SE 2,3 och den är helt okej, men vill ha en bil som känns lite nyare och med lite mera utrustning. Volvo känns som ett bra val har ju kört det förrut hehe =). Så jag funderar på en Volvo 960 eller S90, Kombi eller Sedan har jag inte riktigt bestämt mig för än.
Vad tycker ni om dessa bilar?. Är dom extremt dyra att äga eller?. Funderar på 3.0Liters motorn, men hur är Automaten till den då?. Sen kan vi väl skriva lite allmänt om dom, vad finns det för utrustning och sånt. Tänkte också på det, har sett att vissa har stora stereo enheter, måste man ha en Dubbel Din stereo för att byta eller finns det något sorts adapter eller nåt sånt?.
Hoppas på bra svar :)
//Robin.
Vad tycker ni om dessa bilar?. Är dom extremt dyra att äga eller?. Funderar på 3.0Liters motorn, men hur är Automaten till den då?. Sen kan vi väl skriva lite allmänt om dom, vad finns det för utrustning och sånt. Tänkte också på det, har sett att vissa har stora stereo enheter, måste man ha en Dubbel Din stereo för att byta eller finns det något sorts adapter eller nåt sånt?.
Hoppas på bra svar :)
//Robin.

- By Lövet